Tady najdete potřebné informace pro storno ubytovaní (hotelů) na Booking a Hotels.com.
Booking zrušení rezervace
Vzhledem k současné situaci týkající se koronaviru navštivte Centrum podpory, kde vám pomohou s prováděním změn ve vaší rezervaci. Mějte však prosím na paměti, že vzhledem k současným okolnostem může trvat o něco déle, než na vaše otázky odpoví.
Hotels.com zrušení rezervace
Zákazníci, kteří si před 19. březnem 2020 rezervovali pobyt v období od 20. března 2020 – 30. dubna 2020 s nevratnou cenou, se v nejbližších dnech ozvou e-mailem, zda si chcete stávající rezervaci ponechat nebo zrušit. Rozhodnete-li se ji zrušit, budete mít nárok na vrácení celé zaplacené ceny nebo v určitých případech na poukaz, se kterým si budete moci rezervovat stejné ubytovací zařízení později. Není třeba telefonovat, ale pokud chcete tuto nabídku využít, musíte původní rezervaci zrušit dříve než 24 hodin před plánovaným příjezdem do ubytování. Podrobnější informace zde.
Vydáno: 31.3.2020